Budgetbeheer in regio Haarlem

Kosteloos kennismaken

Betrokken en deskundig

Gespecialiseerd in bewoners van zorginstellingen

Bent u genoodzaakt uw budgetbeheer uit handen te geven en woont u in Haarlem of omgeving? Voor een discrete, persoonlijke en deskundige aanpak, schakelt u Aangenaam Bewind uit Warmenhuizen in. Wij werken met diverse doelgroepen, waarvan cliënten van zorginstellingen er één is. Maar ook mensen die hulp nodig hebben bij het op orde brengen van hun financiën of mensen met (problematische) schulden mogen bij ons aankloppen. De medewerkers van onze organisatie in regio Haarlem regelen uw budgetbeheer tot in de puntjes.

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

bejaard-bewindvoering

Budgetbeheer voor uzelf of een naaste in regio Haarlem

Naast dat u voor uzelf hulp kunt vragen, is het ook mogelijk om voor een naaste of een cliënt bewindvoering aan te vragen. Wij beheren de budgetten graag van eenieder die het nodig heeft. Dit doen we zowel als eerste bewindvoerder als als tweede bewindvoerder. We nemen de zwaarste lasten van uw schouders en zorgen ervoor dat we eventuele financiële problemen oplossen. Hierdoor zijn uw zorgen rondom de financiële situatie van uzelf of een ander snel een stuk minder aanwezig.

Plan een kennismakingsgesprek in

Wanneer u het budgetbeheer van uzelf of een ander graag uit handen geeft, nodigen we u van harte uit voor een kennismakingsgesprek op ons kantoor in Warmenhuizen, vlak bij Haarlem. Wij leggen u dan graag uit wat bewindvoering precies is en hoe wij te werk gaan. Voor het plannen van een afspraak neemt u contact met ons op via 072-5345025 of info@aangenaambewind.nl.

zorgprofessionals-bewindvoering